niedziela, 3 stycznia 2016

1.0


Zastanawiałeś się kiedyś jak się żyję bez miłości? Jak wyglądają i co czują ludzie bez miłości? Jeśli nie, mogę pokazać ci żywy przykład.

Kojarzysz może - Peter Prevc? Skoczek narciarski, który wygrał kryształową kulę w poprzednim sezonie, który pokonał wszystkich i zdobył wszystko... Skoczek, który jest inny niż się wydaje.


Pomyślałeś kiedyś, że czasem się upada? Bardzo, bardzo nisko? Na tyle nisko, by już nie wstać?


Ponieważ jeśli ktoś cię zrani, trudno się odbudować. Trudno uwierzyć, że może być lepiej. Więc ktoś zranił go na tyle, że Peter stał się bezuczuciowym dupkiem. Cała frustracja jaką przelewał na skoki przynosiła niesamowite wyniki, ale potem nadzwyczajnie się wypaliła.

Co wtedy?

Pora dołożyć do tego kogoś z zupełnie innego świata, kogoś kto niby tak blisko, a nadal daleko.


Kojarzysz może - Anastazja Voel? Nie sądzę, do niedawna wszystkim wydawało się, że żyję tylko pod względem fizycznym. Była typem osoby, o której mówiono, że skrywa wiele sekretów. Kiedy odkryłeś jeden, dowiadywałeś się o istnieniu następnego. Mimo to miała wielkie serce i potrafiła obdarzyć miłością każdego, lecz potem czas zmusIł ją do odejścia.


Dodajmy do tego jeszcze słoweńską drużynę skoczków, którzy za Peterem po kolei się poddali. Tysiące prób odbudowy, tyle nadziei - na marne. Powiedzmy sobie szczerze - tamten sezon był najlepszy w ich życiu, a letni najprawdopodobniej będzie najgorszym.


Więc co jeśli do ich życia wkroczy ona? Czy poradzi sobie z Peterem, który za wszelką cenę chowa przed każdym uczucia?


Ponieważ Peter musi zrozumieć jedno...


Aby skrzydła mogły latać potrzeba miłości.

5 komentarzy:

  1. Kobieto, to jest genialne *.* zakochałam się od pierwszego wejrzenia, gdy weszłam na twojego bloga przez komentarz ze spisu. Przeglądałam sobie wszystkie nowe opowiadania i trafiam na twoje. Czytam i tak sobie myślę - to może być dobre.. I co? I miałam rację! Biorę się za czytanie reszty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, ale to bardzo mi miło:). Mam nadzieję, że jeszcze komuś to się spodoba, bo dopiero zaczynam opowiadania ze skoczkami:). Mam nadzieję, że nie zawiodę<3

      Usuń
  2. Zapowiada się świetnie, na pewno będę czytać ;-)

    OdpowiedzUsuń