niedziela, 2 kwietnia 2017

Prełcowe info

Moi drodzy!
Ze względu na zbliżające się egzaminy, masę nauki, kilka prywatnych spraw - przerywam opowiadanie.
Na kilka, kilkanaście dni. Oczywiście, do maja się pojawię! :) Być może nawet wcześniej.
Być może kilka dni, ale wolę poinformować :)
Myślę także nad napisaniem od nowa, lub lekkim zmodyfikowaniem starych rozdziałów... 
Co do sezonu, tak strasznie mi go brakuje! Chłopaków, atmosfery, skoków, wszystkiego! Niech jak najszybciej do nas wracają! 😚😍
Wasze opowiadania czytać będę :) Więc wysyłajcie mi wszystkie nowinki.
Pozdrawiam, do zobaczenia wkrótce!
P.S Bez komentarzy nie ma opowiadania :))


5 komentarzy:

  1. Oh... no cóż. Poczekam😔 z trudem ale może dam radę wytrzymać te kilka dni. Co do modyfikowania- według mnie nie powinnaś tego robić. Fabuła jest świetna i według mnie niczego nie trzeba zmieniać. Tak jak jest jest świetnie, a poza tym troszkę by się to pewnie pozmienialo. Ja jestem już przyzwyczajona do tej zaistniałej sytuacji u chłopaków dlatego odradzałabym. Ale to twoja decyzja i uszanuje ją😊
    Mnie też brakuje moich kochanych skoków. A będziemy musieli wytrzymać jeszcze 8 miesięcy!!! Niewykonalne!! Ale musimy dać radę.😏😄 także dziękuję za info i do następnego😚😙😙😍😘😗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznałam, że małe detale pozmieniać :) a rozdział pojawi się do końca tygodnia! 🌼 Trzymaj się kochana!

      Usuń
  2. Cieszę się, że dalej będziesz kontynuować opowiadanie, które jest zaczepiste. Nie modyfikuj fabuły, bo jest świetna 😜

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do końca sezonu nie wiem czy wytrzymam 4 miesiące do LGP a 8 miesięcy do PŚ. Bez skoków jest nudno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie te soboty i niedziele nie mają teraz do końca sensu :(

      Usuń